kangaroo island - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu kangaroo island - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

kangaroo island

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

21 Maart 2009 | Australië, Alice Springs

hallo allen die mijn verhalen volgen.

gisteren ben ik met de ferry naar kangaroo island geweest.
dit was met een andere tour operator en dat was wel heel erg duidelijk. de gemiddelde leeftijd was rond de 65 schat ik zo in. behalve ik was er nog 1 meisje van 35. de rest er ver boven. is dat ook weer een weetje voor de volgende keer. ik moest het ermee doen en ik heb daarom ook echt wel een hele leuke dag gehad. ik zal eens wat vertellen:

we begonnen bij een eucalyptus olie distilleerderij. daar liepen een paar emoes rond want ook daar van word er olie gewonnen. dat was wel grappig om eens te zien.

toen we daar weer weg gingen waren we op weg naar het seal bay cafe. daar heben we geluncht. dit was een barbeque lunch.

toen zijn we vertrokken naar een roofvogelshow. en daarbij mochten we zelf ook meedoen als we wilden. er waren uilen die op je schoot kwamen en ikzelf heb een kookaberra op mijn arm gehad. ik kreeg wel zo'n handschoen aan hoor. ze hebben vrij scherpe nagels. ook hadden ze een arend maar die bleef wel alleen bij de mensen die hij kent. uiteraard was voordat de show begon bij mij de batterij op van mijn foto toestel, dus zullen jullie me maar op mijn woord moeten geloven. helaas daarvan geen foto's.

daarvandaan zijn we naar seal bay gegaan. eenmaal aangekomen rende ik de souvenirshop in want ik wilde wel batterijen hebben natuurlijk. op het strand lagen de zeeleeuwen te zonnen en uit te rusten van hun drukke
dag(en).

toen werd het tijd voor het wildpark. dta was erg leuk en mooi. ik heb een kangaroo gevoerd en een koala geaaid. gelukkig heb ik daar wel foto's van.
al zullen jullie wel moeten wachten tot ik weer bij koen en familie ben want daar kan ik de foto's uploaden.

daarna zijn we naar een schapenkaas makelarij gegaan.dayt vond ik dan niet zo spannend maar ja, je kan niet alles hebben heh.

daarna zijn we iedereen naar hun hotel gaan brengen en mij weer naar de ferry, want ik had vandaag weer een vliegtuig te halen.
zodra ik ging inchecken bij de ferry kwam ik er achter dat ik mijn australische telefoon (speciaal om contact met koen te houden) kwijt was. dus ik terug naar de bus maar helaas daar was hij niet.

zo rond 23:00 was ik weer in mijn hotel terug.

ik had mijn wekker nog eventjes om 04:00 gezet want ik zou nog eventjes met mijn kleine meissie bellen. dat heb ik dus gedaan en was errug blij om haar weer even te horen.

ik ben om 8 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht alwaar ik om 10 vertrok. ik had alles ingepakt zodat ik geen handbagage zou hebben. dat doe ik dus de volgende keer niet meer, want het uitzicht op the red centre is wel erg mooi vanuit de lucht. eenmaal aangekomen in alice springs ben ik rechtstreeks naar verblijf gegaan en spullen uitgepakt en opnieuw gepakt voor de komende tour.
maar nu ga ik even in de zon zitten hoor. het is hier nu 37 graden. pfffffff

groenten van jeroen

  • 21 Maart 2009 - 08:14

    Ellen:

    wie let er nu niet op dat zijn batterijen bijna op zijn, had je geen oplader bij? slimpie! telefoon dus declareren bij de reisverzekering!

    nog veel plezier

    ellen

  • 22 Maart 2009 - 20:22

    Johanna:

    Je bent dus helemaal tot rust gekomen met al die oudjes hahah. En ja batterijen die gaan natuurlijk altijd leeg op het verkeerde moment.
    Ik geloof je wel.....zie het alweer voor me

    Knuffel van de familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

Mijn eerste reis buiten europa

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

last one from oz

28 Maart 2009

terug in melbourne

26 Maart 2009

nieuwe foto's

26 Maart 2009

terug in officer

24 Maart 2009

uluru, katja tjuta en kings canyon
jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 12723

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: