last one from oz - Reisverslag uit Officer, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu last one from oz - Reisverslag uit Officer, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

last one from oz

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

01 April 2009 | Australië, Officer

hallo luitjes,

hier zit ik alweer mijn laatste berichtje te schrijven van uit australie. hopelijk hebben jullie een beetje met plezier gelezen wat ik zoal beleefd heb.
ik zal nu nog eventjes mijn laatste paar dagen vertellen:

na mijn weekendje auto races kijken en half doof worden ben ik op zondag avond weer aangekomen in officer. en niet te geloven. eerst loop ik een paar dagen in 37 tot 39 graden en er is nix aan de hand. nu 2 dagen rond de 28 en mijn knieen zijn verbrand. mijn nek en armen een klein beetje.

maandag:
katrina en ik zijn wat gaan winkelen en wat dingetjes regelen die nog gedaan moesten worden.
ook had ze al een tijdje last van haar voet en wilde ze een rontgen foto laten maken, dus wij naar het ziekenhuis. we waren daar rond 15:45 en gingen weg zo rond 21:00. uitendelijk is er nix ernstigs aan de hand, maar je kan het maar beter weten heh. het duurt alleen zo lang.

dinsdag:
iets na 9 uur kwam de tante van katrina op bezoek en we zijn gaan lunchen met z'n 4en. dat was weer erg gezellig.
in de middag heb ik on-line ingechecked voor mijn vlucht naar hong kong. toen realiseerde ik me toch wel erg dat het einde nabij was aan het komen.

woensdag:
de dag begonnen met mijn vlucht naar amsterdam te bevestigen en een mooi plekje uitzoeken.
daarna zijn we naar de carribean markt geweest omdat ik nog een paar dingetjes wilde kopen. de tas die ik bij me had als handbagage zit nu helemal vol met souvenirs en kadootjes.
als afsluitertje heb ik de fam. van loon nog meegenomen naar een restaurantje waar we al eerder zijn geweest. was wederom erg lekker en gezellig.

nu zit ik dit te typen en ga straks lekker mijn laatste nachtje ondersteboven doorbrengen.
al met al ben ik nu 4 weken, 8 tijdzones en veel goede herinneringen verder. en kom ik jullie weer opzoeken in nederland.
als ik weer thuis ben en mijn dingetjes op orde heb, zijn jullie allemaal van harte welkom om eens alle foto's te komen bekijken.

tot snel, jeroen

  • 01 April 2009 - 14:31

    Leen:

    Klinkt goed joh! Ben zeker benieuwd naar alle foto's.
    Zodra je weer hier in holland bent, spreken we wat af!

    xxX

  • 01 April 2009 - 18:14

    Johanna:

    Je zult nog lang op de herinnering van je reis teren.

    Door je reisverslag zijn we een beetje met je mee op vakantie geweest.
    Het was erg leuk om je te volgen.....
    Welkom thuis en tot gauw!!!

  • 02 April 2009 - 05:57

    Anneloes:

    Wat zijn die weken voorbij gevlogen he, time´s flies when you´re having fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Officer

Mijn eerste reis buiten europa

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

last one from oz

28 Maart 2009

terug in melbourne

26 Maart 2009

nieuwe foto's

26 Maart 2009

terug in officer

24 Maart 2009

uluru, katja tjuta en kings canyon
jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 12796

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: