terug in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu terug in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

terug in melbourne

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

28 Maart 2009 | Australië, Melbourne

hallo, daar ben ik weer.

op het moment ben ik weer in melbourne in het backpackershostel vanwaar ik mijn great ocean road tochtje ben begonnen.ik heb nu een kamer met 8 man.

vanmiddag ben ik door koen, katrina en kynon naar melbourne gebracht en heb ik de kwalificatie gezien van de F1. was erg leuk om te zien en weer eens mee te maken. veels te lang geleden dat ik daar geweest was.

voor degene die gaan kijken naar de race: ik zit op de tribune bij de laatste bocht. en dat is gelijk de ingang van de pitstraat. ze gaan dus niet heel erg hard en kan ze goed herkennen aan de helmen.

daarna weer terug gegaan naar het hostel. en met wat kamergenoten gepraat. zo heb ik dus de weg naar het strand gevonden. en ben ik daar even heen geweest. het is maar 10 minuten lopen en ik ben er. ik was er mooi op tijd want nu kon ik een mooie zonsondergang zien. jammer dat ik nu alleen was. dat zou je eigenlijk samen moeten meemaken.

er was ook een lunapark vlakbij en ben ik ook even geweest. daar heb ik weer een kadootje voor mijn schatje meegenomen, want ik had nog nix uit melbourne. hihi.

even kijken zo of ik nog iemand
on-line zie en dan ga ik nog even het strand op denk ik. er zijn ook veel bars daar en eettentjes. errug gezellig dusz.

tot de volgende mail,
jeroen

• 28 Maart 2009 - 10:51

Ellen:

he jeroen, ik heb net je terugvlucht bevestigd. tijden zijn als volgt:

02-04 MEL-HKG 1535-2205
    03-04 HKG-AMS 0015-0650

nog maar een paar dagen voor je weer bij je kleine meid kunt zijn, dus nog even volhouden. geniet er nog van de laatste dagen en de volgende keer myquela gewoon meenemen!

groetjes van Ellen

• 28 Maart 2009 - 17:47

Anneloes:

De laatste dagen zijn aangebroken...geniet er nog even met volle teugen van want het zal wel ff duren voordat je weer terug gaat!

• 28 Maart 2009 - 18:14

Linda:

Hoi Jeroen,
    Leuke foto's! Vooral die ene met dat zwarte hoedje, staat je errug goed, hahaha.
    Geniet nog van je laatste week, he! Tijd vliegt zeker voorbij voor je? Maar je mist je kleine meid ook wel denk ik?
    Liefs, Linda