terug in officer - Reisverslag uit Officer, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu terug in officer - Reisverslag uit Officer, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

terug in officer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

26 Maart 2009 | Australië, Officer

hoi hoi,

ben weer terug op het vakantienest.
gisteren kon ik dus uitslapen tot 8:30 maar ja als je al 3 dagen op rij om 5 uur wakker bent lukt dat niet helemaal. ik was toch (pas) rond half 8 wakker. aangezien ik nou niet heel erg van het blijven liggen ben, ben ik maar vast gaan douchen en mijn spullen gaan inpakken. de receptie is al open vanaf 6 uur dus ik nog een keer proberen om on-line in te checken maar op de een of andere manier kreeg ik het weer niet voor elkaar.
om 9:45 werd ik opgehaald om naar het vliegveld te gaan. daar maar in de rij gaan staan. (toch wel makkelijk dat on-line inchecken). eenmaal mijn boardingpas gekregen ben ik gelijk doorgelopen naar mijn gate. eerst nog even door de poortjes lopen en mijn handbagage laten checken. en jahoor, ik word weer apart genomen om een algehele check te doen of ik niet ergens explosieven heb verstopt.
ik had alleen maar mijn rugzak bij me met kleren van de agelopen 9 dagen dus dat vonden ze wel veilig en ik mocht doorlopen.
eerst ff een bakkie koffie gedronken en toen het vliegtuig in. en zowaar had ik nu wel mijn foto toestel mee dus heb ik ok foto's vanuit het vliegtuig gemaakt.
eenmaal aangekomen in melbourne heb ik de bus genomen naar het treinstation. kostte me 16 dollar. dus ik verwachtte dat de trein nog wel veel duurder zou zijn. maar dta was weer erg goedkoop. slechts 6 dollar om naar officer te gaan. daar werd ik opgehaald koenieboy met kynon en zo weer reunited met de loonies.
nu ga ik weer een paar dagen relaxen en van de zon genieten. het is hier veel kouder. het komt hier net aan de 25 graden. vrijdag gaan we een bbq hebben bij een tante van katrina en zaterdag en zondag ben ik bij de formule 1 te vinden.

tot de volgende keer, jeroen

  • 26 Maart 2009 - 16:42

    Anneloes:

    Je hebt ook zo'n criminele kop! ;-)

  • 26 Maart 2009 - 19:20

    Stefan Tonen:

    Hey maatje,

    al die verhalen zijn erg leuk om te lezen e.d. maarrrrrr wil je niet gaan zeuren dat 't 'maar net 25 graden is' terwijl wij hier de hele week al weg regenen en uit onze schoenen waaien!!! Hahaha veel plezier verder en ik spreek je snel. Ciao Stefan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Officer

Mijn eerste reis buiten europa

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

last one from oz

28 Maart 2009

terug in melbourne

26 Maart 2009

nieuwe foto's

26 Maart 2009

terug in officer

24 Maart 2009

uluru, katja tjuta en kings canyon
jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 12799

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: