weer even ''alleen'' op reis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu weer even ''alleen'' op reis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

weer even ''alleen'' op reis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

16 Maart 2009 | Australië, Melbourne

hello iedereen,

na een paar dagen rond te hebben gereden en erg veel lol gehad met koen, katrina en kynon is het weer tijd geworden om verder te gaan met mijn rondreis door oz.
vandaag ben ik door de drie k's afgezet in melbourne bij een backpackers hotel.

nadat ik ingechecked had vond ik het eigenlijk wel een goed idee om hier ook heen te gaan na de kwalificatie van de f1 aangezien die hier in de avond rijden en we (fam. van loon en ik) zo niet het hele weekend heen en weer hoeven te rijden. gelukkig hadden ze nog een plekje over voor mij.

morgenochtend vertrek ik om 05:45 naar de plek waar ik word opgehaald om de great ocean road te gaan doen. zie de site:
www.greatoceanroad.com.au voor meer info. over 3 dagen eindig ik in adelaide waar ik waarschijnlijk vandaan wel weer internet heb en kan vertellen hoe dit is geweest

tot zover zijn jullie weer op de hoooooogte,

love from me

ps. de weersvorspellingen voor deze tijd is nu tussen de 19 en 24 graden en als ik in het red centre ben zo rond de 35. zo jammer, kan ik vast niet tegen, maar ik zal mijn best doen

  • 16 Maart 2009 - 09:45

    Ellen:

    he goedemorgen,

    laat je nog even weten hoe het hotel is?

  • 16 Maart 2009 - 10:27

    K3:

    Well mannetje,

    Heb een goede reis en geniet er maar van!!! K-tje zal je zeker missen nu hij geen babyzitter meer heeft.... maar je wat kan je ook verwachten voor $0.05 per uur... lol

    We zullen je missen in de tijd dat je van het nest bent en hopen je weer op te pikken op de 25ste.

    Love triple (1,2,3) K van Loon.

  • 16 Maart 2009 - 22:32

    Bart:

    wat koste die hoed

  • 16 Maart 2009 - 22:32

    Bart:

    ik wil hem ook

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis buiten europa

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

last one from oz

28 Maart 2009

terug in melbourne

26 Maart 2009

nieuwe foto's

26 Maart 2009

terug in officer

24 Maart 2009

uluru, katja tjuta en kings canyon
jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12720

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: