op visite bij de 3 k's - Reisverslag uit Officer, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu op visite bij de 3 k's - Reisverslag uit Officer, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

op visite bij de 3 k's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

15 Maart 2009 | Australië, Officer

g'day everybody,

zoals ik al zei was mijn 1e ontmoeting met de drie k'3 erg leuk. nu zal ik eens vertellen wat we in de afgelopen paar dagen hebben gedaan en beleefd.

koen moest werken tot ong. half 3 de hele week dat ik er was. dus kon ik lekker uitslapen (meestal tot 8 uur) en dan lekker rustig aan doen. o.a. met kynon spelen was wat ik deed. ik heb ook rond het huis gewandeld en foto's gemaakt. en als koen er dan was zijn we wat gaan doen. we hebben gewandeld, boodschappen gedaan en wat rond gereden.

in het weekend zijn we drukker geweest. we zijn wezen winkelen in een overdekt winnkelcentrum. daar heb ik nieuwe schoenen gekocht, waar ik wel bergen kan beklimmen. beter als de schoenen die ik aanhad in hongkong. ennnnnn wat er natuurlijk bij hoort een echte crocodile dundee hoed.
daarna zijn we wezen bowlen. en koen is het nog steeds niet verleerd hoor. bij mij ging het ook niet slecht, maar tegen koen kon ik echt niet op

en zondag zijn we naar sherbrook forest geweest. daar hebben we wilde vogels gevoerd. leuk joh. ook die foto's krijgen jullie te zien.maartoen we uit huis gingen op weg naar sherbroook forest gaf koen mij de sleutels van de wagen.
nou vind ik het niet erg om links te rijden want dat heb ik al vaker gedaan, maar nu ook met links schakelen is echt wel wennen hoor. net als dat je richting aanwijzer rechts op je stuur zit. heel raar.
daarna zijn we naar een grote markt geweest. ik heb daar heel veel leuke dingen gezien. voor mijn kleine meissie en leuke kleren en andere aandenken.
maar ik wil eerst mijn tour gaan doen en als ik daar nix tegen kom(wat ik eigenlijk niet verwacht) ga ik daar nog eens heen om inkopen te doen.

nou dat was het weer voor de afgelopen dagen. als er internet is in mijn hotel in adelaide horen jullie dan wel weer van me.

howdy

  • 15 Maart 2009 - 10:37

    Ellen:

    he jeroen,

    ziet er goed uit. zou wel willen ruilen. veel plezier op de great ocean road

    ellen

  • 15 Maart 2009 - 11:07

    Johanna:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Maar de volgende keer mag je me mee vragen hoor hahah.
    Alleen sta ik nooit voor 10 uur op.

  • 15 Maart 2009 - 13:17

    Leen:

    Leuk hoor die vogeltjes! Jeetje veel herkenbare dingen!
    Veel plezier nog!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Officer

Mijn eerste reis buiten europa

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

last one from oz

28 Maart 2009

terug in melbourne

26 Maart 2009

nieuwe foto's

26 Maart 2009

terug in officer

24 Maart 2009

uluru, katja tjuta en kings canyon
jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 12722

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: