arrived in oz - Reisverslag uit Melbourne, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu arrived in oz - Reisverslag uit Melbourne, Australië van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

arrived in oz

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

12 Maart 2009 | Australië, Melbourne

mogge allemaal,

gisteren aangekomen in melbourne.
de vlucht was weer erg prettig. en het eten in het vliegtuig was erg lekker!
wel zat ik de reis met erg veel spierpijn in mijn kuiten van mijn wandeling over de bergen.

k3 stond al klaar om me mee te nemen naar hun huisje.
het was erg leuk om ze weer eens te zien na al die jaren.

eenmaal aangekomen bij hun verblijf hebben we tot ong. 01:00 buiten gezeten. dus dat is een leuk vooruitzicht voor de rest van de maand.
helaas pindakaas. word ik wakker vanmorgen is het zachtjes gaan regenen, maar dat is nu niet meer het geval. het zijn nu weer hollandse buien.

als koen straks weer thuis komt gaan we even kijken om wat foto's te plaatsen, dan hebben jullie ook gelijk een beeld van wat ik allemaal uitspook.

ohja, wat ik wilde delen met jullie is dat ik nog een heerlijke massage heb genomen in hongong. eerst een bodymassage van een uur en daarna een voet massage van een uur. en dat alles voor de prijs van 38 euro. het was alleen wel een ouwe tang van rond de 50. hahaha
maarja als je op je buik ligt zie je het toch niet.

thnx allemaal voor jullie reacties.
ennuh es: de reis duurt wel lang maar het valt echt heel erg mee als je maar wat te doen hebt.
ik denk wel dat de reis terug erg lang word want dan ben ik maar 2 uur in hongkong om over te stappen. ben dan ong. 25 uur onderweg

en jahoor ik ben de hele vlucht wakker gebleven. dus hier geen last van jet-leg

  • 12 Maart 2009 - 07:14

    Ellen:

    och , dan neem je toch in die 2 uur weer een massage (val je lekker in slaap voor de terugvlucht) want dan moet je wel slapen, anders ben je gebroken als je thuiskomt

    ellen

  • 12 Maart 2009 - 16:37

    Anneloes:

    Voor dat geld had ik toch wel een jong ding uitgezocht, haha! Ik vind het best duur voor oosterse begrippen. Vast een tarief voor rijke toeristen.
    Geniet ze verder!

  • 12 Maart 2009 - 19:26

    Johanna:

    Was er geen massage dame in het vliegtuig voor je kuiten??

    Hier in NL is het stralend weer hoor (tussen de buien door) hahah. Volgens mij ga je een mooie leuke vakantie hebben welk weer het daar ook is.

  • 13 Maart 2009 - 13:20

    Esmeralda:

    Ben benieuwd naar je foto's!

    Hier in Nederland begint het weer ook op te klaren, heb net nog in het zonnetje gelopen....Heeeeeeeerlijk!!

    Ben jaloers!!!!! 2 uur massage...
    Zooo!!! als dat nog geen goed begin van een vakantie is??!!!!

    Ik hoor het al, genieten, genieten en nog eens genieten!!!

    Nou geniet-ze.

    Liefs
    Es.

  • 14 Maart 2009 - 00:21

    Gerard:

    Hoi Jeroen - dank je voor je reactie op mijn reisblog (Hong Kong). Oz is lekker laid back. Enjoy it! Vergeet de Great Ocean Road niet, tussen Melbourne en Adelaide; die is ongelofelijk mooi en erg indrukwekkend!

    Cheers,
    Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis buiten europa

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

last one from oz

28 Maart 2009

terug in melbourne

26 Maart 2009

nieuwe foto's

26 Maart 2009

terug in officer

24 Maart 2009

uluru, katja tjuta en kings canyon
jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 12793

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: