De kamelenrit - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu De kamelenrit - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

De kamelenrit

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

28 Februari 2023 | Spanje, Maspalomas

Goede avond,

Vandaag begon de dag met een Jeroen actie. Ik hoor jullie nu al zuchten haha. Ik had namelijk chat contact gehad met de camelfarm en we zouden om 10:20 worden opgehaald. Wij dus relaxed uitgeslapen en lekker voor de 1e keer hier ontbeten. Daarna terug naar het huisje om de spullen klaar te maken.had ik zowaar 4 gemiste gesprekken en een app waar we bleven. De chauffeur was er om 8:50. Maar wij niet. Ik was dus vergeten dat ik hun aan de telefoon had gehad en deze tijd afgesproken. oeps. Maar gelukkig was er in de middag nog wel plek dus nu werden we om 13:30 opgehaald.

Dat zorgde ervoor dat we nu alle tijd hadden om even te shoppen vlakbij. Terug gekomen op ons resort zijn we nog even bij het zwembad gaan zitten kaarten.

Zoals afgesproken kwam de chauffeur ons halen, pikte onderweg nog een paar mensen op en onderweg naar de farm. Daar kregen we een rondleiding door hun bedrijf waar ze ook diverse fruitbomen hadden. We konden nog even wat kamelen en ezels voeren. Er kwam nog een groep aan en toen iedereen er was zijn we op pad gegaan. Was wel heel leuk joh. Ieder aan een kant en bij myquela nog een extra zandzak om het gewicht gelijkmatig te houden.

Na het tochtje kregen we nog lekker wat tapas te eten wat ook erg lekker was. Nadat we weer terug gebracht waren wilden we eigenlijk niks meer eten dus lekker relaxen vanavond.

De komende 2 dagen zijn mijn favoriete dingen(not). We gaan snorkelen morgen en overmorgen duiken. Maar ja myquela mocht het kiezen en ik heb er stiekem best wel zin in.

Ik zeg, tot morgennnnn


  • 28 Februari 2023 - 20:04

    Annemarie:

    Wat een supertoffe dingen doen jullie!! En leuk dat we hier kunnen meegenieten [e-2764]️


  • 28 Februari 2023 - 20:17

    Joyce:

    Whahahah echt een Jeroen actie.

    Maar geweldig om te lezen, beleef het bijna zelf.


  • 28 Februari 2023 - 21:43

    (O)ma Hofstede:

    Het is gelukkig nog goed gekomen[e-1f92d]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 12725

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: