Dolfijnen en walvissen spotten - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu Dolfijnen en walvissen spotten - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

Dolfijnen en walvissen spotten

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

03 Maart 2023 | Spanje, Maspalomas

Hola,

Vandaag de dag om met een boot de oceaan op te gaan om hopelijk walvissen en dolfijnen te kunnen zien.

De dag begon vroeg met ontbijt, klaarmaken en om 9:15 werden we opgehaald.

De boot lag in Puerto Rico. Vandaar eeen flink stuk de oceaan op en jahoor, we hebben heel veel dolfijnen gezien. Die waren constant rond de boot aan het zwemmen en soms sprongen ze uit het water. Walvissen hebben we helaas niet gezien. Op de terugweg bleven we nog even liggen zodat de liefhebbers nog even het mooie blauwe water in konden.

Toen we terug waren op het resort hebben we lekker even niks gedaan een tijdje. Toen alvast koffers inpakken zodat we daar morgen snel klaar mee zijn.

Tegen 17:00 zijn we gaan wandelen naar het strand hier vlakbij en door naar het winkelcentrum genaamd yumbo. Daar hebben we heerlijk gegeten (myquela trakteerde) nog even wat geshopt en richting huisje.

Morgen staat nog een tocht met een onderzeeër op het programma en begin van de middag weer naar het vliegveld om naar Holland te gaan

Tot snel weer en slaap lekker

• 03 Maart 2023 - 22:47

(O)ma Hofstede:

Leuk dat de dolfijnen zo dichtbij kwamen[e-1f988]

• 04 Maart 2023 - 07:52

Joyce:

Wat een belevingen allemaal, zo mooi en bijzonder.