Onze hike tocht - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu Onze hike tocht - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

Onze hike tocht

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

27 Februari 2023 | Spanje, Maspalomas

Hallo weer,

Vanmorgen om 8 uur zijn we naar de ophaal plek gegaan om een mooie hike te gaan maken. We hoefden nog geen 5 minuten te wachten of ze waren er al. Mooie timing dus. We waren vandaag met z'n 4en en de gidsen waren een stelletje.

De eerste stop was op ongeveer een half uurtje rijden wat we mooi gebruikten om kennis te maken met elkaar. Erg leuke en spontane gidsen hadden we!! We. Kwamen aan bij een kloof waar we in konden en zo langs de wanden zien hoe Gran Canaria was ontstaan. En zoals wel te verwachten was kan je daar heel mooie foto's maken.

Daarna zijn we een stukje verder gegaan met de auto tot we aan een plek kwamen waar we de oorspronkelijke hike gingen doen. Er was mooie vegetatie en we kregen uitleg over hoe de oorspronkelijke bewoners zich hier in leven hielden. Zo ook over de grotten die ze hadden gemaakt waar die voor dienden. Uiteraard kwamen we aan bij zo'n grot waar we naar binnen mochten en hebben daar ook zeer mooie foto's gemaakt.

Eenmaal weer terug op de weg liepen we door naar een dorpje waar nog heel veel oorspronkelijke Canarische mensen woonden. Ook kwamen we bij een heel smal straatje zoals ik een foto bijgeplaatst heb. Dit was weer een super gave dag!!!!

Toen we terug in ons resort waren gingen we even relaxen aan het zwembad en nu heb ik mooi de tijd om dit te schrijven. Strakjes lekker eten en morgen kunnen we uitslapen. We worden pas om half 11 opgehaald voor een kamelen rit met een tapas lunch. Betekent ook dat we morgen eens kunnen zien wat voor ontbijt we hier kunnen krijgen.

We wensen jullie een fijne avond en tot morgen

• 27 Februari 2023 - 18:18

Joyce:

Wat is het toch heerlijk om al die foto's en verhalen van jullie te lezen[e-1f970]

• 27 Februari 2023 - 18:26

Arnold :

Mooi hoor geniet er maar lekker van

• 27 Februari 2023 - 19:08

(O)ma Hofstede:

Fijn dat jullie zo genieten[e-1f49e]

Het ziet er spectaculair uit