weer thuis - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

28 December 2009 | Nederland, Culemborg

hallootjes,

gelukkig ging mijn terugreis niet geheel zoals gepland zodat ik jullie weer wat kan vertellen.
eerst wilde ik met de taxi naar het vliegveld gaan maar bij de balie van het hotel hadden ze me verteld dat ik beter met de skytrain kon gaan want die was veel goedkoper. dus dan dat maar gedaan. ik had nu een tochtje voor slechts 15 dollar. ik zou om 8:15 opgehaald worden. na een paar keer bellen en checken of ze echt wel kwamen vertrok ik dus om 8:45. maar ik had speling genoeg. mijn vliegtuig vertrok pas om 12:15.
eenmaal aangekomen in toronto was het 18:00 en had ik weer alle tijd.
mijn volgende vlucht was pas om 22:00
helaas zijn ze bij air canada niet scheutig met eten of drinken tijdens de vlucht tenzij je betaald, dus ik had nog niets gegeten maar dta kwam wel goed aldaar.
tegen 9 uur was de bedoeling dat we gingen inchecken maarrrrrrr we deelden de gate met een andere vlucht naar abu dabi die eerst aan de beurt was. na ongeveer 7 keer te hebben omgeroepen dat het de final call was voor die tulbanden kwam er nog steeds niemand en waren we ondertussen ruim 30 minuten uitgelopen.
uiteindelijk zijn we vertrokken maar we kwamen toch nog 30 minuten later aan als gepland. helaas had ik nu niet zoveel speling. als we op tijd waren geweest had ik maar 1 uurtje en het vliegveld in frankfurt is erg groot. maar gelukkig stonden ze ons op te wachten met een busje en werden we via een binnendoorweggetje via douane naar het vliegtuig gebracht.
nu nog maar 1 uurtje in het vliegtuig op weg naar dusseldorf en dan is het reizen door de lucht voorlopig weer gedaan. helaas hebben de koffers het niet gered om mee te gaan dus die stonden nog in frankfurt. maar dankzij de service van lufthansa zijn die een dag later naar mijn moeder thuis gebracht.
vanaf dusseldorf ben ik met de trein weer naar arnhem gegaan alwaar mijn broertje samen met mijn moeder en myquela stonden te wachten. eenmaal aangekomen in driebergen lekker geslapen en de volgende dag de koffers uitgepakt en kadootjes verdeeld.

ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen vermaken met mijn verhalen en tot de volgende reis.

groetjes, jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 12760

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: