mijn laatste dagje - Reisverslag uit Edmonton, Canada van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu mijn laatste dagje - Reisverslag uit Edmonton, Canada van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

mijn laatste dagje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

24 December 2009 | Canada, Edmonton

hallo vrienden en familie,

nu zit ik alweer het laatste stukje te typen vanuit edmonton.
het is hier leker weer. geen sneeuw en niet al te koud.
het was maar een weekje maar ook dat vliegt voorbij joh. het was weer een ervaring ie ik nog niet had gehad.
niet echt een doevakantie want heel veel bijzondere dingen heb ik niet gedaan, maar het was wel weer een onderneming.

gisteren benik maar weer eens naar de west-edmontonmall geweest. ik ben weer naar de zeeleeuwenshow gaan kijken. en daarna wat rondgelopen. kwam ik tot de ontdekking dat er ook een heel lunapark is met draaimolens en een zweefmolen en ik geloof we 3 verschillende achtbanen.
nadat ik dat bekeken heb kwam ik in een eethoek uit. wat er daar allemaal was joh. allemaal kleine eettentjes met oa: grieks, chinees, japans, thais, wok, italiaans, american hotdogs. en waar ik wat gehaald heb was in de familyburger. ze hadden babyburgers, mamaburgers en ik nam dus papaburgers.
in het midden was een plaza met allemaal tafeltjes en daar omheen waren dus die eet gelegenheden. allemaal take away.

vandaag is anneke voor de laatste keer bij me geweest. uiteraard was het weer erg gezellig maar wel apart hoor. na een weekje redelijk close te zijn geweest zien we elkaar nu voorlopig niet meer.
raar idee eigenlijk. maar we willen wel dat we elkaar weer snel gaan zien dus een vervolg komt er hoogst waarschijnlijk wel.

hey people, dit is het voorlopig weer even. hoop jullie snel weer te zien. als eerste ga ik mijn kleine meid heel hard knuffelen!!!!
fijne kerst en een heel goed 2010

dikke knuffel van jeroen

  • 26 December 2009 - 00:29

    Koennie.:

    Naare Draak,

    Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad, en ik hoop dat je een goede terug reis hebt. Doe de groenten aan Anneke en ik ben benieuwd naar je verhalen. Heb een fije kerst en een gelukkig 2010.

    Liefs van K3

  • 26 December 2009 - 09:24

    Maaike:

    Nou dat klinkt super..... heel veel plezier me je meid!

    dikke knuf

    Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 12755

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: