mall - Reisverslag uit Edmonton, Canada van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu mall - Reisverslag uit Edmonton, Canada van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

mall

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

21 December 2009 | Canada, Edmonton

hallo lezers en lezeressen,

vandaag niet zo heel veel gedaan want het was -18. morgen is het een beetje warmer (-16) dus dan word mijn schema weer wat meer bezet.
ik kan je wel zeggen wat de kou betreft voelt het ongeveer hetzelfde aan als in nederland. de luchtvochtigheid is hier erg laag. mensen hoeven ook geen ruiten te krabben. ze hebben aan een veger genoeg. ik was gewoon jaloers toen ik het zag joh.

gisteren ben ik naar de mall geweest met anneke en dina. ik zal ff omschrijven wat dat een beetje inhoudt. ze hebben winkels. 3 verdiepingen. je hebt een europees georienteerde, er is een chinatown en canadees achtige winkels. maar behalve dat is er ook een schaatsbaan. er is een zwembad er is een meer aangelegd waar ze een zeeleeuwenshow geven.tevens is er daar ook een piratenschip. behalve winkels zijn er uiteraard ook veel eet tentjes.
vandaag was ik met anneke alleen. we zijn nu naar een veel kleinere mall gegaan. ik heb daar een hele mooie reiskoffer gekocht zodat ik die niet meer hoef te lenen volgende keer. deze had ik nodig want anneke was al 's ochtends bij mij gekomen en ik heb heel veel kadootjes gekregen. na het inpakken van die koffer met alleen kadootjes was die al bijna vol.

eigenlijk was dit het alweer voor vandaag. volgende keer heb ik vast wel weer meer te melden.

canadian groetjes van mij

• 22 December 2009 - 08:01

Maaike:

Dat klinkt super, fijn dat je me effe hebt aangemeld ha ha ben niet zo technisch!
    Ik ga lekker lezen deze dagen echt goed!