gearriveerd - Reisverslag uit Edmonton, Canada van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu gearriveerd - Reisverslag uit Edmonton, Canada van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

gearriveerd

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

20 December 2009 | Canada, Edmonton

hey jullie,

nu gaat het gebeuren hoor. ik ben weer op reis en zal jullie op de hoogte gaan houden van mijn verhaal.

uiteraard begon het niet zoals gepland. ik zou opgehaald worden door bertine zo rond half 8. dus ik mn wekker op half 7 gezet, maarja bij mij gebeurt er meestal wel iets dus nu heb ik een stroomstoring gehad dus ik bleef rustig doorslapen tot mijn biologische wekker even voor half 8 zei dat ik wakker moest worden. uiteindelijk toch redelijk op tijd vertrokkenen goed op tijd aangekomen in arnhem vanwaar ik op de trein zou stappen naar dusseldorf. het blijven treinen dus uiteraard had ook deze vertraging. maarrrrr slechts 45 minuten. gelukkig had ik ruim 3 uur speling dus dat kwam wel goed.
eenmaal aangekomen in dusseldorf had mijn vliegtuig ook vertraging van maar liefst een uur. en nu had ik maar 1,5 uur de tijd om over te stappen dus dat ging nu krap aanworden. maar de mensen in frankfurt waren al ingelicht en we(6 man in totaal) werden opgewacht bij de gate toen we uitstapten. en vandaar zijn we binnendoor geloodsd en met een bus naar het volgende vliegtuig gebracht.
eenmaal aangekomen in toronto had ik weer 1,5 uur speling tot mijn volgende vlucht dus ik kon rustig aan doen. ff koffie drinken en een canada sweater gekocht.
daarna rustig naar de gate gelopen alwaar ik zag dat ook mijn laatste vlucht een uur later zou vertrekken.
dus ben ik daar gaan kletsen met wat locals. erg vriendelijke mensen joh. er werd me al snel aangeboden om me naar mijn hotel te brengen na aankomst in edmonton. wat ik dus ook graag accepteerde. uiteindelijk kwam ik zo rond 2 uur aan in mijn hotel en ben rond 3 uur gaan slapen.dat was dus 11 uur nederlandse tijd. al met al dus 27 uur onderweg geweest. en slapen in een vliegtuig .......

de zondag was mijn 1e dag in canada waar ik een ontmoeting met anneke
zou hebben.we hadden afgesproken dat we naar een mall zouden gaan. dina (haar nichtje) zou er ook bij zijn de eerste keer.
ik stuurde nog een smsje in de ochtend vertel maar waar we elkaar gaan zien. tot die tijd wacht ik hier.
ondertussen had ik al geinformeerd waar die mall was. en eigenwijs als ik ben ben ik vast gaan lopen. tot ik een smsje krijg dat ze in de mall is en op een taxi wacht om naar mij te komen waarop ik gelijk antwoorde blijf daar want ik kom al naar jou toe. ongeveer 5 muten later zag ik een taxi voorbij rijden met daarin een indonesisch meisje. mijn gevoel zei dat ik moest bellen dus dat deed ik en jahoor ze had helemaal mijn antwoord nog niet gehad en zat ondertussen bij mijn hotel. dus ik weer terug gelopen.
uiteindelijk zijn we naar een andere mall geweest. het was erg gezellig en ik kijk al uit naar de volgende dagen met haar.

en dat zien jullie dan ook weer verschijnen.

groetjes jeroen

  • 21 December 2009 - 23:02

    Koennie:

    He maatje, waar zijn de foto's??? willen natuurlijk wel even op de hoogte blijven!

    Wij gaan een weekje naar Adelaide om Iefke & Ronald op te pikken. Dus geniet lekker van de Kerst en een geweldig liefdevol 2010 toegewenst van ons hier 'Down Under"

    Groeten,

    Naare Draak.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 12761

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: