De jeepsafari - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu De jeepsafari - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

De jeepsafari

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

26 Februari 2023 | Spanje, Maspalomas

Hoi hoi,

Vandaag stond een jeepsafari op het programma. Maar omdat we uit maar een paar ophaalpunten konden kiezen hadden we er eentje waar we eerst 1,5km voor moesten lopen. Vooraf hadden we al afgesproken dat myquela de foto's zou maken. Eenmaal opgehaald gingen we naar een ontmoeting plaats waar nog 2andere jeeps stonden te wachten. Dit was trouwens redelijk dichtbij ons resort haha. Eenmaal op weg ( rond 8:30) hadden we na een tijdje een korte stop in een dorp dat diep in een vallei lag. Daarna reden we ongeveer 2uur offroad langs bergwanden en aan de andere kant diepe afgrond. Zo rond 12 uur deden we een korte koffiestop met even tijd voor een plaspauze. Toen weer doorgereden tot de lunch. Dat was een lekker buffet in een mooi en klein dorpje. Na dat bezoek zijn we doorgegaan naar een aloë vera plantage, waar we van alles te horen kregen over de plant en uiteraard wilden ze hun produkten aan ons verkopen. Er was ook een drankje dat goed voor je binnenkant was. Maar vies dat dat was joh. Voor het laatste stukje nog even bij een uitkijkpunt langs en toen terug naar ons resort. Tegen 18:00 zijn we op zoek gegaan naar een leuk restaurantje en nu lekker chillen. Morgen staat er een dagje hiken te gaan. Maar dat hoor je morgen weer

xx Jeroen en Myquela

• 26 Februari 2023 - 21:33

(O)ma Hofstede:

Dat was een lange dag, maar veel moois gezien en lekker weer

Mooie foto's[e-1f917][e-1f917]