mijn reisplannen - Reisverslag uit Edmonton, Canada van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu mijn reisplannen - Reisverslag uit Edmonton, Canada van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

mijn reisplannen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jeroen

18 December 2009 | Canada, Edmonton

hoi hoi,

ik schrijf dit even met terugwerkende kracht omdat de tijd mij ontbrak om het bijtijds bij te werken.

ik zal eens eventjes vertellen wat zo mijn plannen zijn:

ik ga op 19 december opgehaald worden door bertine om dan om 9 uur vanuit arnhem met de trein naar dusseldorf te gaan.
vandaar neem ik het vliegtuig om half 3 naar frankfurt.
mijn volgende vlucht moet om 17:00 vertrekken naar toronto
om uiteindelijk om 22:10 weer verder te gaan naar Edmonton

mijn hotel gaat zijn de ramada inn & waterpark

en het doel van mijn reis is een ontmoeting met anneke die ik via facebook heb leren kennen en ik vertrek de 25e weer naar huis om mijn kleine schat weer te voorzien van 250 kadootjes ongeveer.

nou dit is even in het kort wat mijn plannen voorloopig zijn

hoop jullie te kunnen vermaken met mijn reis verslagen

jeroen

• 21 December 2009 - 23:07

Koennie:

He ik wou je nog even laten weten dat het hier 30 graden is en morgen 37 graden wordt , in vergelijking to your -15 & -17 degrees. Lekker hoor! Ik heb echter het iedee dat jij toch wel warm blijft van binnen! ;o))