Aankomst in Gran Canaria - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu Aankomst in Gran Canaria - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

Aankomst in Gran Canaria

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

25 Februari 2023 | Spanje, Maspalomas

Hier nog even een stukje over onze 1e dag hier.

Na een vlucht van 4 uurtjes aangekomen in Las Palmas. Na het ophalen van de koffer stond onze chauffeur al te wachten op ons. Hij had een 10 persoonsbusje bij hem voor ons alleen dus nu konden we lekker ruim zitten. Tijdens deze rit alvast wat kunnen genieten van het mooie eiland. Eenmaal aangekomen in het resort hoorden we dat het ontbijt er eigenlijk ook bij inbegrepen zit, maar omdat we een paar vroege excursies hebben zullen we niet elke dag hier ontbijten.

Na het installeren en uitpakken van de spullen hebben we wat boodschappen gehaald en even later lekker in het restaurant gegeten.

Nu zitten we nog even een drankje te drinken en gaan op tijd het bed in.

Morgen vroeg gaan we op jeepsafari . Dus ik zeg trustuh allen en tot morgen

Xx Jeroen en Myquela

• 25 Februari 2023 - 23:27

Joyce:

De vakantie is begonnen [e-1f389], ik hoop dat jullie lekker slapen,maar dat komt vast goed.

• 26 Februari 2023 - 00:12

(o)ma Lijda:

Dat ziet er mooi uit zeg

Morgen veel plezier op de safari