rondje kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu rondje kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

rondje kaapstad

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

28 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag gaan we met roger op stap. hij wilde ons graag wat van de omgeving laten zien. maar eerst even een kleine intro. roger is 1 van de voetbalcoaches voor wie sindiswa zich inzet als ze uit afrika in nl zijn. nu wilde hij iets terug doen voor haar/ons.

we werden opgehaald bij ons verblijf en zijn op pad gegaan. we zijn de kaap rondgereden. helemaal de zuidkaap rond en hebben het punt gezien waar de indische en de atlantische oceaan samen komen. man oh man, wat is dit toch een mooi stukje wereld hier.

we zijn bij een lokale markt geweest om eens wat lokale dingetjes te kopen. nu moesten we zelfs gaan onderhandelen, al was de vraagprijs al zo laag. maar we deden zeer ons best en met een redelijk volle kofferbak vervolgden we de reis.

roger was zo vriendelijk om ons op het vliegveld af te zetten dus dat was erg fijn. daar hadden we nog een ontmoeting met themba en ceasar zodat we daar nog even afscheid van konden nemen.
de vlucht ging goed en we waren zo rond 18:00 weer terug in east-london. eenmaal op het vliegveld wilden we een auto huren maar dat mocht alleen on-line en ze zeiden dat alles volgeboekt was. wij dus het internet op en hebben kunnen regelen dat we de volgende dag een auto konden ophalen. bij het verhuurbedrijf waar we eerder weg gestuurd werden.
we hebben in de avond onze koffers gepakt om de volgende dag naar eliotday te vertrekken.

btw ik ben ROOD!!!!!!