naar tafelberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu naar tafelberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

naar tafelberg

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

27 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag staat een tripje naar de tafelberg en robbeneiland op de planning. maar eerst even wachten tot de broer (themba) en zijn zoon (ceasar) van sindiswa komen. dan gaan we met z'n 4tjes op pad. zij hebben elkaar al zo'n 10 jaar niet gezien dus dit word vast een emotionele dag voor hun.
zodra ze er waren hebben ze eerst ff wat gegeten en ondertussen heb ik de taxi geregeld voor de reis. dat was vrij simpel want dat waren de buren van ons verblijf. we gingen met een busje en hij bleef gewoon de hele dag wachten totdat we weer terug wilden. uiteraard ook dit kostte niet veel voor onze maatstaven. het was ongeveer een uurtje rijden. daar aangekomen ongeveer 1,5 uur in de rij voordat we met de kabelbaan omhoog konden. zo druk was het joh.maar het was het wachten zeker waard. wat is het mooi daar. we hebben heel veel gelopen en gezien. er was ook een restaurant waar het goed te eten was. ik vond dat het tjid werd dat ik een afrika petje ging kopen dus ik de souvenierwinkel in, nou ik had een tas vol maar geen petje gekocht hahaha.
eenmaal weer bij de taxi terug was het te laat om nog naar robbeneiland te gaan , maar hij wist nog wel een mooi plekje vanwaar we het goed konden zien dus hebben we dat gedaan.
het was een heel drukke en warme dag dus slapen ging heel goed.
morgen gaan we op pad met roger. ik ben benieuwd wat dat gaat worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 12753

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: