onze vlucht - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu onze vlucht - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

onze vlucht

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

22 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Johannesburg

nu vertrokken we vanaf parijs met een nachtvlucht naar zuid-afrika. alhoewel het een nachtvlucht was hebben we weinig kunnen slapen. we zaten niet erg comfortabel om goed te slapen.
zo rond 11:00 kwamen we aan in johannesburg. als eerste heb ik een app gestuurd dat dit stuk vast goed is verlopen. nu hebben we tot 16:00 de tijd om over te stappen en in te checken voor onze volgende vlucht. maar na de ervaring die ik pas heb opgedaan zijn we als eerste maar gaan inchecken en de koffers wegbrengen. dit verliep soepeltjes. daarna hebben we wat rand gehaald en zijn we aan de koffie gegaan.
toen we eenmaal bij de goede gate waren ging sindiswa even liggen maar binnen 10 minuutjes sliep ze.
zo rond 17:00 vertrokken we naar onze eindbestemming (east-london)
bij deze vlucht was geen eten of drinken inbegrepen maar die konden we wel kopen. we hadden 3 drankjes voor nog geen 2 euro dus dat was niet zo heel erg. ik ben nu al gewend aan zulke prijzen hahaha