extra boeking ennnnn ons vertrek - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu extra boeking ennnnn ons vertrek - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

extra boeking ennnnn ons vertrek

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

21 Februari 2016 | Nederland, Culemborg

zaterdag 20-2
nog even snel een extra vlucht geboekt naar kaapstad. we zouden daar al heen gaan, maar nu is het vast gezet. weer eens stapje verder. spannend word het nu wel hoor. hahaha

zondag 21-2

de dag van vertrek, maar zoals jullie me wel kennen heb ik nog weinig (niets) ingepakt.dus iid nu ook nog niet. vroeg opgestaan om daar maar eens aan te beginnen. ik heb een zak kleren van mijn moeder en 2 grote zakken van joyce gehad om mee te nemen. zelf heb ik ook oude kleding liggen die ik achter wil laten. ik was ruim op tijd klaar dus was het nu wachten op patrick tot hij ons weg kon brengen.toen we myquela gingen halen wilde maicylyn ook graag mee. die neemt niet zoveel ruimte in dus dat kon uiteraard.

we waren ruim op tijd met inchecken maarrrr op schiphol liep het al niet helemaal zoals gepland. mijn koffers waren goed van formaat en precies op gewicht dus die waren er zo doorheen, maar ja ik had sindiswa bij me en haar handbagage was te groot van formaat dus daar moest wat uit. stopt ze dat in mijn handbagage, maar dat mocht nog net. toe kwamen we bij haar koffer die was ruim 5 kg te zwaar. dus stuk voor stuk leeg halen om aan het goede gewicht te komen. uiteindelijk hebben we die op de band gezet en echt 2 seconden voordat de man hem wilde doorsturen kwam ze op het idee om hem nog te sealen. zuchtttt
we moesten wel binnen 10 minuten terug zijn want ze gingen sluiten en wij moesten dan door de doune.uiteraard duurde dat bijna een half uur en mevrouw komt zonder koffer terug gelopen. had ze hem vandaar al door laten sturen. dus wij gehaast naar de doune om verder te reizen

bij het afscheid van mijn meiden heb ik van alletwee een superlieve kaart gehad. en in de auto wist maicylyn al te vertellen dat ze het heel erg vond dat myquela haar vader 3 weken moest missen en zij 3 weken zonder tosti. (die eet ze namelijk bij mij als ik ze van school haal)

we hebben maar een klein uurtje overstaptijd in parijs en ons eerste vliegtuig vertrok met een 20 minuten vertraging. gelukkig redden we toch nog om op tijd te zijn voor de 2e vlucht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 12749

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: