inkwenkwesi park - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu inkwenkwesi park - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

inkwenkwesi park

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

24 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

hallo lieve volgers,

vandaag is de dag dat een van mijn dromen uit gaat komen. we gaan naar een safari park. het is niet zo'n grote als het welkbekende krugerpark maar deze is vlakbij eastlondon dus komt het heel goed uit voor ons.
wat we allemaal kregen voor dat geld joh. we kwamen aan bij de receptie en we gingen toen gelijuk met een jeep het park door om naar ons huisje te gaan. onderweg al gelijk zebra's zien lopen. en eenmaal aangekomen bij het restaurant konden we gelijk aanschuiven bij de lunch. nou zo lekker heb ik nog niet vaak gegeten. heerljke verse sapjes. koffie en thee zoveel als ik wil. eten wat heeeeerlijk was. daarna konden we ons even opfrissen en om 16:00 begonnen we aan onze eerste rit door de safari.we zaten met 3 mensen uit usa in de auto.
binnen 5 minuten was ik al verkocht want er schoten 2 neushoorns uit de bosjes en bleven voor onze wagen lopen zodat we die goed konden bekijken. wat we in de ongeveer 3 uur durende rit waren: impala's, giraffen, gnoes, zwijnen en op een apart stuk ook nog leeuwen. bijzonder interessant allemaal.
daarna zijn we weer gaan eten en daarna na de koffie naar ons huisje om lekker te douchen en te slapen.