weer thuis - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

27 Maart 2016 | Nederland, Culemborg

hoi hoi allen,

nu ben ik alweer 2 weekjes thuis en uiteraard hard aan het werk gegaan.
ik kan met een goed gevoel terug kijken op deze reis en heb veel nieuwe dingen gezien en geleerd.
al is het een cliche, ook ik heb gezien hoe mensen in echte armoede leven en realiseer me hoe goed we het hier hebben.
ik wil de mensen bedanken die me kleding hebben meegegeven want dat was zo welkom daar. helemaal superrrrrr!!!!!

ennuh mijn volgende reis ben ik alweer aan het plannen. een paar jaar geleden had ik met robin bedacht om een reis rond de wereld te gaan maken, maar dat is helaas niet doorgegaan. we hebben elkaar gesproken en zijn nu van plan om het alsnog te gaan doen. de planning is om het over 2 of 3 jaar te gaan doen. moeten nog wel ff geld sparen heh ;-)
wie mooie ervaringen heeft mag dat uiteraard zeggen en we zullen het overwegen.