op naar zuidafrika !!!!! - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu op naar zuidafrika !!!!! - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van jeroen hofstede - WaarBenJij.nu

op naar zuidafrika !!!!!

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

21 Februari 2016 | Nederland, Culemborg

hallo vrienden, familie en andere geinteresserden

hier ff mijn eerste nieuwe mail over mijn tripje naar Zuid-Afrika.
ik hoop dat ik in de mogelijkheid ben om dit goed bij te houden tijdens mijn reis.

voor wie dit een nieuwtje is: ik kreeg de kans om naar Zuid-Afrika te gaan met een local (sindiswa) en ja wat is er nou beter dan een persoonlijke gids. dus ik heb die kans gegrepen en hier mijn nieuwe avontuur.
ik vertrek strakjes en verwacht terug te zijn op maandag ochtend om 8:30

tijdens het boeken van de reis ging het al niet zoals ik hoopte. :-)
alles via internet opgezocht en ingevuld. alles ging goed totdat ik bij de betaling aankwam. niets werkte. ik kon niet betalen via mijn credit card, ideal en zelfs betalen in Schiphol kon niet. dus toen heb ik de klantenservice gebeld en die zij me dat ze daar al heel veel last van had. nu dus samen met haar opnieuw alles invoeren en ik kreeg en aparte mail voor de betaling. wat toen wel ging dus eindelijk na wat gedoe toch de reis kunnen boeken.

even een korte opsomming van de plannen. (als het gaat zoals gepland)
we vliegen via Parijs en Johannesburg naar eastlondon. daar blijven we een paar dagen om dan voor 3 dagen naar Kaapstad te gaan. de 28e zijn we weer terug in eastlondon. en dan gaan we naar het dorp van haar moeder. wat een hele ervaring gaat zijn want dat is een dorp zonder stroom, water of iets van luxe.

om mijn telefoon en eventueel andere zaken opgeladen te krijgen heb ik een batterij gekocht die oplaad door middel van de zon. nou die heb je daar zat geloof ik.

ik ga nu weer verder met mijn reis voor te bereiden. hoop jullie snel verder op de hoogte te houden.

greetz, jeroen


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 12649

Voorgaande reizen:

25 Februari 2023 - 04 Maart 2023

Reis met myquela

21 Februari 2016 - 14 Maart 2016

op naar zuidafrika !!!!!

19 December 2009 - 26 December 2009

weekje canada

08 Maart 2009 - 03 April 2009

Mijn eerste reis buiten europa

Landen bezocht: